یک مرد اهل میامی پس از تزریق پنی‌سیلین درگذشت

یک مرد اهل میامی پس از تزریق پنی‌سیلین درگذشت

میامی-یک منبع آگاه در میامی، گفت: یکی از اهالی روستای نام نیک بخش کالپوش در شمال میامی ساعتی پس از تزریق پنی‌سیلین در منزل خود درگذشت.

این منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه شامگاه چهارشنبه مردی از اهالی روستاهای منطقه کالپوش به خانه بهداشت مراجعه و آمپول پنی‌سیلین را دریافت می‌کند، تأکید کرد: تزریق برای این بیمار به‌خوبی صورت می‌گیرد اما پس از چند ساعت وی در منزل جان خود را از دست می‌دهد.

وی می‌افزاید: پیگیری برای مرگ این مرد در دستور کار قرارگرفته و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیز خواسته‌شده تا درباره این امر توضیح دهند.

یک مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز به خبرنگار مهر، گفت: مرگ این بیمار هیچ ارتباطی با تزریق وریدی او در خانه بهداشت نداشته و مرگ وی به دلیل سکته قلبی رخ‌داده است.

وی می‌گوید: اگر قرار بود بدن این فرد به آمپول واکنش نشان دهد در همان موقع تزریق یا پس‌ازآن مشخص می‌شد اما مرگ ساعت‌ها پس از تزریق رخ‌داده و این ارتباطی به آمپول نداشته است.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می گوید: این مسئله البته بازهم در حال پیگیری است.

کد خبر 4472066

mehrnews.com/news/4472066

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code